یادداشت
گفتگو و گزارش

مشارکت شهرداری و شورای شهر یاسوج در برگزاری جشنواره بزرگ تجسمی استان 

مشارکت شهرداری و شورای شهر یاسوج در برگزاری جشنواره بزرگ تجسمی استان 

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در برگزاری جشنواره بزرگ تجسمی استان که روزهای 7 و 8 مرداد در یاسوج برگزار میشود همکاری و مشارکت خواهند داشت.

به گزارش افتونیوز ،صادق خاک نژاد اظهار داشت: طی دیداری که هنرمندان و چهره های دانشگاهی هنرهای تجسمی در استان با اقای سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج داشتند ، که در این نشست خانم پورانصاری به نمایندگی از جامعه دانشگاهی هنرهای تجسمی به تشریح جشنواره و پتانسیل استان در حوزه تجسمی پرداخت .بعد از صحبت ها و پیشنهاداتی که در این دیدار مطرح شد از سوی شورای شهر یاسوج قول مساعد برای همکاری و مشارکت در جشنواره بزرگ تجسمی استان از سوی این مجموعه داده شد.

وی با اشاره به رسالت و فعالیت های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی یاسوج در یک سال گذشته گفت: این همکاری و مشارکت خوب شورا و شهرداری یاسوج نشانه دغدغه و شناخت بالای اعضای محترم شورا و هم چنین جناب اقای دکتر مقدم شهردار شهر یاسوج است.

خاک نژاد افزود: قطعا همکاری و مشارکت شورا و شهرداری یاسوج در این جشنواره به بالا رفتن کیفیت جشنواره کمک خواهد کرد و هم چنین جشنواره هایی از این دست نیز در ارتقاء سطح کمی و کیفی هنجارهای فرهنگی و هنری و ترغیب هنرمندان برای حضور بیشتر و فعال تر در جریان اجتماعی و بهبود مسائل مربوط به شهرنشینی و حقوق شهروندی موثر خواهد بود.

شایان ذکر است جشنواره بزرگ تجسمی استان در رشته های عکاسی، نقاشی، پوستر و خوشنویسی در روزهای 7 و 8 مردادماه در یاسوج برگزار می شود.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها